Предшколска установа "Пчелица" - Неготин
  • Почетна
  • O нама
  • Фото галерија
  • СЛИКЕ
  • Контакт
  • Програм
  • УПИС

Мени

  • Запослени
  • Организација рада
  • Почетна
  • Слике
  • Вести
  • Преузимање
  • Календар
  • Кутак за родитеље
  • Документи
  • Јавне набавке
  • ГОДИНЕ УЗЛЕТА

Предмети

    Претрага




    Анкета

    Тест питање?

    Одговор 1
    Одговор 2
    Одговор 3


    Резултати

    Вести

    • УПУТСТВО ЗА РОДИТЕЉЕ-ЕЛЕКТРОНСКИ УПИС ДЕЦЕ 2022/2023.

      01. April 2022 12:22Како попунити електронску пријаву за упис у вртић на Порталу еУправа?
    • УПИС ЗА 2022/23. год.

      01. April 2022 12:19http://pcelicanegotin.nasaskola.rs/files/dokumenta/obavestenjevrtic.pdf

    Банери


    УПИС 2022/2023.




    Администрација






    Календар

    Март 2023
    НЕДПОНУТСРЕЧЕТ ПЕТСУБ
    1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031


    ''ГОДИНЕ УЗЛЕТА''



    НОВЕ ОСНОВЕ ПРОГРАМА ПРЕДШКОЛСКОГ ВАСПИТАЊА И ОБРАЗОВАЊА

    https://www.unicef.org/serbia/godine-uzleta
     

    • Наша установа од септембра 2021. године примењује у раду нове Основе програма предшколског васпитања и образовања, симболично назване ''Године узлета''.
    • Нова програмска концепција усмерена је на целовит развој детета и подршку добробити детета кроз смислене односе које гради са вршњацима, одраслима и физичким окружењем и оснаживањем активног учешћа детета у заједници вршњака и одраслих.
    • Нове Основе програма предшколског васпитања и образовања препознају значај предшколског доба у развијању способности за цело-животно учење, као што су самопоуздање, отвореност, радозналост, истрајност, отпорност и креативност.
    • „Године узлета“ промовишу програме који настају кроз заједничко учешће, у простору који је инспиративан и провокативан за дете и где оно може слободно да истражује, да се игра, да промишља, да сарађује са другима, испробава и упознаје свет око себе.
    ​У новом програму деца уче да:
    • буду самостална, да се сналазе у различитим ситуацијама, да преузимају одговорност, уче да на сигуран начин истражују своје окружење, да прихватају друге и буду прихваћена;
    • примећују свет око себе, да уочавају детаље, да постављају питања и да буду креативна;
    • учешћем у заједници вршњака, вртића и локалној заједници уче да буду одговорна према себи, другима и окружењу и да доприносе заједницама у које су укључена;
    • упознају различите културе и стичу знања из различитих области, развијају различите врсте почетне писмености и креативне начине на које прерађују своје доживљаје, мишљење, идеје и сазнања.

    Простор у вртићу постаје инспиративно и подстицајно окружење за учење детета и прераста у заједнички простор као место за дружење, игру и истраживање. Подстиче се учење кроз заједничко учешће са вршњацима и одраслима, кроз истраживање и игру, као и коришћење разноврсних извора учења, места и институција у локалној заједници као места учења.

    Охрабрује се чвршћа повезаност кроз укључивање родитеља и заједнички рад деце, васпитача и родитеља, али и укључивање локалне заједнице.

    Одрасли деци не нуде готова решења, већ постају партнери у игри који заједно са децом истражују и помажу им да истраже своје претпоставке испробавају и даље развијају своје идеје.

    Учење постаје смисленије и пријатније јер је повезано са животним контекстом деце и јер се базира на њиховим искуствима и повезивању оног што деца доживљавају и онога што раде.
     

    Шта је за дете добробит у реалном програму?







      


    Пројекат Наша Школа (nasaskola.rs) © Академија Филиповић
    Нека права задржана. Администратори школа су одговорни за објављени садржај